نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خلاصه‌ی خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس تا امروز

خلاصه‌ی خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس تا امروز

روزهای یورو 2020 به سرعت سپری می شود و همه در انتظار پایان این بازی ها هستند تا شاید یوونتوس خریدهای خود را بعد از مسابقات آغاز کند و در ادامه خلاصه‌ی خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس تا امروز را با هم مرور خواهیم کرد.

 

اول این که یوونتوس با پرداخت 10 میلیون یورو، آلوارو موراتا رو برای یک فصل دیگه در باشگاه حفظ کرد. از طرف دیگه اما جیجی بوفون از تیم به صورت رایگان جدا شد. دوگلاس کوستا هم قبلتر به گرمیو برزیل پیوسته بود.

 

در ادامه:

 

از بین بازیکن‌های قرضی، بازگشت روگانی، پلگرینی، دیشیلیو و پرین قطعیه و باید باشگاه دوباره شرایطشون رو بررسی و در صورت نیاز مجدد قرض بده یا بفروشه. پیاتسا و روولا وضعیتشون هنوز مشخص نیست.

 

خرید بازیکن

 

برای خرید به جز مانوئل لوکاتلی یوونتوس فعلا به هیچ بازیکن دیگری به طور جدی نزدیک نیست. خرید لوکاتلی به عقیده‌ی خیلی از رسانه‌ها در صورتی که اتفاق خاصی نیفته قطعیه. برای دیگر خریدها باید منتظر فروش‌ها نشست.

 

رونالدو:

 

ماندن رونالدو برخلاف تصور خیلی‌ها به هیچ وجه قطعی نیست و باید دید این بازیکن و آلگری در نهایت چه تصمیمی میگیرن. یوونتوس فارغ از آینده‌ی رونالدو یک مهاجم دیگر جذاب خواهد کرد که اگه رونالدو بمونه اون مهاجم یک مهاجم درجه دو برای نیمکت خواهد بود.

 

خط میانی:

 

در خط میانی همه چیز به فروش‌‌ها بستگی خواهد داشت اما به جز لوکاتلی، الگری خواهان جذب کس دیگه‌ای نشده و همچنین فاجولی و رانوکیا از بازیکن‌های جوون تیم هم به کمپ بزرگاسالان اضافه میشن در پیش فصل تا الگری اون‌ها رو هم بررسی کنه.

 

خط دفاعی:

 

در خط دفاعی کیلینی خواهد ماند و یوونتوس نمی‌خواد تغییری در ترکیب بده اما دمیرال از نقشش که نفر چهارم تیمه راضی نیست و می‌خواد جدا بشه که یوونتوس ازش خواسته یک پیشنهاد 40‐45 میلیونی برای خودش پیدا کنه اگه میخواد جدا شه. در غیر این صورت باید نقشش رو بپذیره و بمونه.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: